prongmen - 2011-01-31 21:16:10

Oleje :
Orlen Mixol S – najtańszy najsłabszy, zostawia nagar w silniku.
Syntetyk – stosunkowo tani, nadaje się do nowych silników. Za słaby na stare silniki.
Półsyntetyk – szlachetniejszy, nie za drogi, pozostawia mniej nagaru, najbardziej polecany.
Mineralny – Najdroższy, najszlachetniejszy, powinien być używany w starszych silnikach to przedłuży ich żywotność.

Ważne! Nie należny używać oleju mineralnego, gdy poprzedni jaki był zastosowany był niskiej jakości: możne wypłukać nagar i doprowadzić do zacierania.

Benzyna :

Najlepsze: Shell V-Power (wbrew pozorom ma tylko 95 oktanów ale jest szlachetniejsze niż zwykle 95). Sąsiad pracuje na Shellu.
V-Power Racing wpływa na podwyższenie temperatury silnika.

V-Power Racing wpływa na podwyższenie temperatury silnika.

V-Power Racing (100 oktanów). Rekomenduję nie stosować tego paliwa: przyczynia się do znacznego nagrzewania się silnika z powodu tarcia ponieważ to paliwo jest zbyt suche do małych pojemności. Słyszałem o przypadkach zatarcia (stopione pierścienie) po tym paliwie.
98 nie podnosi mocy, jedynie tak jak V-Power ma negatywny wpływ na żywotność silnika.
Odradzam stacje Carrefour/ Auchan itp, paliwo często nie jest dobrej jakości ponieważ podziemne zbiorniki są rzadko czyszczone. Słyszałem od znajomego, który pracuje na takiej stacji.

www.avatar.pun.pl www.castel.pun.pl www.lcrp.pun.pl www.pokemon-fly.pun.pl www.sagaonaruto.pun.pl