prongmen - 2011-01-31 21:14:05

FILTER :
Odkręcamy układ dolotowy i wyciągamy gąbkę, myjemy ją wodą z mydłem, delikatnie suszymy np. suszarką. Nasączamy specjalnym, lepkim olejem do filtrów, dzięki czemu wszystkie zanieczyszczenia będą skutecznie powstrzymywane przed przedostaniem się do silnika.
ŚWIECA :
Czyścimy świecę drucianą szczotka tak aby miała metaliczny kolor.
Przerwa powinna mieć od 0,6 do 0,8mm
Filtr paliwa: Czyścimy lub wymieniamy filtr paliwa. Często jest to trudne ponieważ możne być ukryty, np. w zbiorniku paliwa.
Gaźnik:
Czyszczenie: Nagrzewamy silnik, robimy kilka kilometrów tak, aby ssanie się wyłączyło, a silnik osiągną odpowiednia temperaturę. (włączone ssanie poznamy po tym, że niskie obroty są podwyższone).
Wykręcamy elekto-ssanie, zwykle jest ukryte pod plastikowa pokrywka.
Wykręcamy przepustnice, w środku jest min iglica. Uważamy aby nic nam nie wyleciało.
Odłączamy wężyki z paliwem i olejem (2T) tak aby do środka nie dostał się piasek.
Wyciągamy gaźnik z obejm. Rozkręcamy.
Bierzemy odrobinę benzyny i miskę, myjemy w niej gaźnik szczoteczką, tak aby pozbyć się wszelkich zanieczyszczeń.
Ponownie płuczemy w czystej benzynie. Powinniśmy przedmuchać kanały tak, aby były drożne, najlepiej odpowiednim sprzętem. Po dokonaniu tych czynności możemy skręcić cały gaźnik.
Wsadzamy na miejsce, podłączamy cały osprzęt. Pamiętamy o zaciskach na wężykach aby się dobrze trzymały i były szczelne. W przeciwnym razie może dojść np. do wycieku paliwa.

www.raiders-rd.pun.pl www.im5.pun.pl www.landwirtshaft2009.pun.pl www.biaklan.pun.pl www.mafiaczarnylotos.pun.pl